Variable omni-star cloud


IMG_0596, originally uploaded by Faizal Rahman.


Macam biasa bila aku bawak kereta sorang2 aku kalau nampak jer permandangan2 yg menarik biasa kalau sempat aku akan amik gambar. Pendek kata aku ni mmg jenis x kedekut kodak kamera asalkan dapat gambar yg betul2 unik.

Kat atas ni antara gambar yg aku rasa unik, mungkin yg paling unik dalam beberapa bulan ni, aku xde pakai dslr, xde guna filter apa2 apatah lg nk pakai tripod. Aku pun x tau mcm mana gambar ni boleh jd warna kebiru2an, mungkin kerana sinaran matahari pagi ni ada vitamin D kot.

Lokasi: Sekitar Sg. Besi
Masa: 8:22 AM