Tumbler Jaring


Tumbler Jaring, originally uploaded by Faizal Rahman.


Tumbler ini Jaring bg beberapa tahun yg lalu, aku simpan jer tumbler
ni tanpa digunakan sebabnya masa di bagi tumbler ni syaratnya kalau
berhenti kerja kena pulangkan balik. Aku rasa x puas hati sbnr dgn
syarat tu, mcm x ikhlas pulak sbb tu aku mmg malas nk pakai. Manalah
tau kalau2 hilang ke pastu nk kena ganti pulak kalau nk berhenti.
Alih2 syarat kana pulangkan tumbler ni xde sapa pun yg ikut, byknya
org kalau berenti tinggalkan jer kat CIC atau kat pantry. Skrg ni bila
dah berenti baru aku rasa selesa nk pakai dan skrg tumbler ni ada dgn
tuan dia di Penang. Bila pakai tumbler ni moga2 ingat kat geng2
Jaring :-)