Langkawi Boutique Resort




#cuti2malaysia

2 comments:

  1. Anonymous5:28 PM

    Nama je cantik tapi bilik hotel teruk.Macam hotel dah lama tak berpenghuni. Ada bilik kelawar dah buat sarang dan berbau busuk tahi kelawar. Cadar katil dan tuala tak berganti. bilik air berlumut. Management lembab tak profesional langsung macam tak pernah di beri latihan bekerja langsung.Please do something about it to make it better.Sayang sekali tempat yang besar begitu di biar tak terjaga.

    ReplyDelete
  2. Itulah bilik mmg x berjaga sgt. Ri tu lantai bilik air pecah2. Susah kut nk maintain resort kat pulau ni. Jenuh menapak kalau nk ke depan tu. Kenderaan angkut bag pun daif.

    ReplyDelete