Faizal Rahman

Monday, November 30, 2009

Permandangan dr rumah Ajim di Putrajaya




Sunday, November 22, 2009

Fav from flickr: Malaysia_2008 - 0204




Dah lama x gi KLCC

Terjun kondo 23 tingkat di Jalan Bukit Gambir, ngeri beb..

myMetro:
GEORGETOWN: Seorang wanita ditemui mati dalam keadaan kepalanya pecah di perkarangan sebuah kondominium setinggi 23 tingkat di Jalan Bukit Gambir, di sini, kelmarin.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Senior Asisten Komisioner II Wan Abdullah Tuanku Said, berkata kejadian itu dimaklumkan kepada polis kira-kira jam 8 malam kelmarin.

Katanya, polis yang bergegas ke tempat kejadian menemui mayat seorang wanita berusia 20-an dalam keadaan terlentang di pintu masuk Blok A kondominium.

Menurutnya, pakar pathologi, Datuk Dr Bhupinder Singh, turut ada di tempat kejadian untuk melakukan pemeriksaan dan mendapati mangsa tiada dokumen pengenalan diri.

“Ketika ditemui, mangsa yang mempunyai ketinggian 140 sentimeter memakai seluar panjang hitam serta baju lengan panjang belang biru selain memakai jam tangan Bonia,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Wan Abdullah berkata, mangsa dipercayai meninggal dunia akibat terjatuh dari kondominium itu, namun polis masih menyiasat punca kejadian.



Kondo mana lah ni, dekat je rasa ni..

Check apa2 yg patut..




Thursday, November 19, 2009

Something new in Chromed Bird twitter extension for Google Chrome



New Chromified theme, @reply and DM in progress. You can see some other Chrome extension that I use there Google Tasks, Facebook Notifications, Chromed Bird, Google Mail Checker and Google Reader Checker. Google Mail Checker can be customize for Google Apps account.

Google Chrome extension has crashed!




Help me!

Monday, November 16, 2009

Kota Siputeh, Kedah (siputeh tu bukan nama kucing ke?)

Ni sorang lagi wakil rakyat tak bertanggungjawab, hari tu dari PKR, kali ni dari BN pulak, rakyat dan bg kepercayaan tu jalankanlah tanggungjawab. Kalau x nk buat kerja baik tak payah bertanding dulu, mungkin agaknya sbb kerajaan negeri Kedah ni Pakatan Rakyat yang pegang jd sbg tanda protes x mau buat kerja, x mau hadir sidang DUN? Dan itu pun kerja wakil rakyat jadi bertanggungjawablah sedikit, pemimpin ni nnt dia dulu kena soal di Akhirat nnt.

Abu Hasan Sarif dari Umno akan kemukakan rayuan rasminya pada Jumaat ini, harap2 mahkamah x terima dan beri laluan kepada pilihanraya kecil. Harap sapa2 yg akan dipilih nanti, jalankanlah tanggungjawab dengan sepenuh hati, jgn bongkak sangat..

Lembu di tengah jalan




Ayah Pin sebar ajaran sesat melalui facebook




Hati2 semua jgn terpedaya! :P

Mcm mana nak lalu ni..

The Unexpected Journey of My Life....: Mcm mana nak lalu ni..:
Tgh otw nak ke gurney drive mkn pasembur.. Ada org potong pokok dlm USM.. Perjalanan tergendala sebentar..

Saturday, November 14, 2009

30 Artistic and Creative Photoshop Poster Tutorials

30 Artistic and Creative Photoshop Poster Tutorials : Speckyboy Design Magazine

Merelip-relik




Beli-beli sikit

TAG HEUER GRAND CARRERA CHRONOGRAPH

GEAR // TAG HEUER GRAND CARRERA CHRONOGRAPH: "Just in time for the Holidays, TAG Heuer has released yet another variant of their Carrera Chronograph. Dubbed the TAG Heuer Grand Carrera Chronograph, the new timepiece features a stainless steel case with a smooth black titanium carbide coating, a black dial with chronograph, tachymeter and date function, a black alligator strap with red stitching, and water resistance up to 100 meters. Priced at $6,900, the new Grand Carrera Chronograph would make a great stocking stuffer ;) // [comment]


"

Google tribute to "water found on moon"



Check it out at Google.com . TQ to @nazra who twit this news!