New HKT radiator cap


Minggu lps masa kat Kota Bharu ada beberapa ketika tempreture naik sikit. Biasa bawah separuh tp hari tu naik sampai separuh. Air-cond tiba2 jd panas. Tutup air-cond baru turun balik. Tak pasti knp. Mungkin cuaca yg panas dan agak jammed jalan masa tu. Ke air-cond something wrong entahlah. Kurang arif.

Td rasa nak tukar cap radiator ni. Jd belilah. Dua kali kekedai tu sbb mula2 dia bagi yg tak padan punya. 1.1 tp dlm dia tu bulat kecik. Spectra ni dlm dia bulat besar.

Harap ok lah, Penang - Gombak 2 hari lepas ok je. Jalan smooth takde jammed. Cuaca pun tak panas sangat.