Kerajaan makin teruk

Makcik yg berniaga kat Fajar Harapan merungut td masa beli nasi lemak, harga barang makin naik bukan naik sikit2 skrg ni semua pun berkait2 kenaikannya tp dia tak boleh sesuka hati naikkan harga makanan dia sbb kena ikut harga tender. Dia pun kesian nak naikkan harga sbb dia tau yg membeli pun bukan yang berada2 sgt, ramai student, staf sokongan yang gajinya byk mana lah sangat. Ada sorg technician td terus menjawab dengan spontan, kuat dan tak malu2, yg tak kesian kerajaan shj, kerajaan dah teruk, salah org kita jugak pi pangkah kerajaan yang teruk.

Masa makan borak dgn @melamyra mcm mana nasib org yg gajinya 700 sebulan...

No comments: