Khamis, November 12, 2020

Cigebu (kucing) Tangkap Burung

Cigebu (kucing) Tangkap Burung

 
Pagi tadi sebelum pergi kerja, waktu tengah sarapan terdengar bunyi yang pelik kat luar pintu depan rumah. Wife duk tanya bunyi apa tu, terus dengan spontan sebut Cigebu tangkap burung. Masa tu belum tahu lagi apa yang berlaku sebenarnya. Bila buka pintu rumah, tengok-tengok betul memang Cigebu tengah bermain-main dengan burung. Seronok tengok dia terlompat-lompat bermain dengan burung yang dah nyawa-nyawa ikan. Tak tahulah macam mana dia boleh tangkap burung tu. 
 
Saya berbangga dengan Cigebu. 


 

First time upload video ke Blogger, harap menjadilah. Dulu-dulu tak ada features ini. 

 

4 ulasan:

  1. Alaahh kesian plak dengan burung tu. hehe

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Bukan dia makan pun, buat main-main sahaja.

      Padam