Trend politik Malaysia

Skrg ni aku duk perasan bila ada pilihanraya kecil je kerajaan akan tabur mcm2 projek untuk memenangi hati pengundi di situ. Dulu2 pun mcm ni tapi taklah nampak sangat, dah nilai projek tak lah besar sangat nilainya. Trend ini yang peliknya mendapat sambutan dan takde tentangan. Seolah merelakan apa yang aku anggap rasuah politik ni berlaku.

Untuk Malaysia yang lebih baik pada aku, kempen bagi projek untuk memenangi hati rakyat ni perlu dibenteras. Duit yang dibelanjakan untuk itu bukannya sedikit. Ramai lagi yang memerlukan pambangunan di seluruh Malaysia. Jgn guna duit rakyat untuk mempertahankan kuasa kelak akan makan diri sendiri. Wallahualam..