Jambatan kedua Pulau Pinang

photo 1.JPG
Gambar ni mmg takde kena mengena dengan jambatan kedua Pulau Pinang yang dalam pembinaan. Saje letak gambar ni sbb td baru perasan @erynazu baru tumbuh gigi ketiga.

photo 2.JPG
Ni baru gambar pembinaan jambatan kedua Pulau Pinang, dengan byk masalah jugak dalam projek ni, biasa la kan bila kerajaan negeri berubah, byk la isunya. Negara kita ni masih belum biasa tukar2 kerajaan ni.

photo 3.JPG
Satu lagi gambar jambatan kedua dengan efek yang berlainan.

photo 4.JPG
Ada pulak org menjala hari ni, nampak macam pendatang tanpa izin dari Bangladesh, ntah la mungkin ada permit kerja sementara. Bukan permit menjala.

photo 5.JPG
Ni pulak mungkin pendatang dari Sumatera, landing di Queensbay. Buat muka selamba je mcm tak buat salah.
photo 1.JPG
Iklan 3 objek, dekat, sederhana dekat dan jauh. Bot ke Pulau Jerejak tu bawak apa agaknya? Dadah?.

photo 2.JPG
Eryna buat aksi apa pulak tu, badan Eryna ni fleksible kemain, boleh pusing sana sini sesuka hati, pantang sihat mesti nak main je.

No comments: