Rabu, Mac 18, 2020

Kucing beranak pula kat rumah!


Akhirnya Cinomot pun melahirkan anak, dah lama juga nampak dia dah tak larat sangat dah. Sekejap berjalan, kemudian melepek baring. Semalam nampak macam dah betul2 lain macam, dia dah start cari port2 yang sesuai dalam rumah jadi dah sediakan kotaknya di dalam rumah (biasanya lepas kat luar je). Bila pagi tengok tak beranak lagi, jadi letak kat luar dulu. Sekali Eryna tengok pagi tu nampak pelik dalam kotak, tengok2 Cinomot tengah melahirkan anak2nya. Bila dikira-kira tujuk ekor semuanya! Jenuh nak jaga tu nanti.


Tahniah Cinomot dah jadi ibu. Semoga sihat semuanya.

Tiada ulasan:

Catat Komen